måndag 16 juli 2012

Färdig...

Åh jag bara hatar när jag inte kan få nog av alla gottis-saker!
Ikväll så fixade jag en god kvällsfika som bestog av 2 varma mackor med ost & skinka + ananas och en stor fruktsallad med äpplen, melon, kiwi och hallon.
Men sen slutar det med att jag efteråt tar fram min stora godispåse som kosta hela 51 spänn (som jag skrev förut) och äter upp mer än hälften. Kuuuul.... Hur lyckas jag få i mig så mkt!? Ja det är ju bra på ett sätt. Måste vara nån superkraft jag har ;)
Jag vill ju gå upp i vikt - men på ett hälsosamt sätt, inte genom nån choklad/glass ''diet'' som jag gjorde förut.. Och jag vet att jag själv inte mådde bra av det i längden. Självklart ska man få käka det ibland. Men inte frossa i sig varje kväll.

Men äsch, nu ska jag inte klaga mer :D Det finns så mycket annat som är tusen ggr hemskare än detta, haha.. Tänk dom som svälter ihjäl och inte får mat dagligen tex...

En positiv sak är att jag älskar att sova när man är sådär dödligt mätt. Det funkar ju dubbelt så mycket bättre än en sömntablett? ;D


Inga kommentarer: