lördag 24 november 2012

ALLA olika mediciner jag tar dagligen

Har huset för mig själv idag. Det blir ju lite tråkigt att bara sitta här hemma och inte göra nått så jag tänkte åka bort på ungdomssamling i Heby nu på kvällen, MEN då visar det sig att så fort jag äntligen vill åka bort en kväll så får jag feber. Inte så mycket, det är säkert pga vaccinet vi tog för en vecka sen för man kunde få feber utav de. 
 Är helt orkeslös också, somvanligt? Har en puls på 50 slag/min. Men det är ju för att jag inte fått ordning på alla mediciner, vitaminer och mineraler. Det är rätt svårt att hålla reda på alla tabletter och drycker jag ska ta också. Det ser ut ungefär lite såhär:

06:30 - ½ T3 tablett
Frukost - 1 adrekomp tablett
Lunch - ½ T3 tablett
30 ml aloe vera 
Middag - 10 ml järnsaft, multivitamindryck, 1 silica (för hår, naglar, hud), 1 droppe lugols jodlösning direkt på huden
Sänggående - 1 ''lugnande'' tablett mot sömnen (eftersom kroppen kan inte koncentrera sig på att sova när den helt tiden måste jobba med att tillverka det som fattas i kroppen)

Inte så dåligt va? :P
Men ibland funderar jag om jag nånsin kommer bli helt bra igen, har jag dom rätta medicinerna och allt jag behöver? Jag vet inte. Men jag har bestämt mig för att jag SKA bli bra igen, och jag ska bli det förr eller senare! 



Inga kommentarer: