fredag 28 december 2012

Fredag

Idag mår jag lite sämre nu igen. Inte psykiskt utan fysiskt. Känner mig konstant andfådd, trött, överansträngd  och lever i min egna lilla värld med en vilopuls på ca 90. Och jag har normalt knappt 60 i vilopuls satteh... :P
Men jag hade räknat med att den här dagen skulle komma. Jag har ju varit på toppenhumör och hyperaktiv i flera dagar nu, så det kanske är lika bra att jag fick ett litet bakslag?

Förresten så har jag varit och tagit blodprover imorse också. Och jag är aldrig nervös för att ta de längre, däremot är jag nu mer nervös för provsvaren istället ;) Men sköterskorna där är supergulliga! Eftersom att jag är där regelbundet så känner dom igen mig varje gång och dom vet hur jag vill ha de osv eftersom att jag lätt svimmar och har tyckt det är jobbigt. Och sen drar dom alltid lite dåliga skämt :)




Inga kommentarer: