torsdag 27 december 2012

Kaos i stan idag

Idag mötte jag upp Evelina på stan. Men hon skulle iväg på bio vid 15 så jag gick runt lite själv på slutet i folkmassan ;) Och jag är galet nöjd för jag lyckades hitta en komplett nyårs-outfit och allt! Det får ni däremot se lite senare. Prövade 10 olika klänningar och toppar inne på H&M. Lite ledtrådar är att det blev en festklänning, tunna svarta tights, och kavaj över det. Och allt är i svartvitt! 

Men dom där svarta tightsen alltså... Alla var slut, överallt! Till slut fick jag jättebra hjälp av en äldre tant inne på kappahl. Jag frågade efter tunna svarta neonstrumpbyxor för alla var slut vad jag såg. Och då tog hon fram dom sista från lagret och sa ''De här är några äkta party-tights alltså, tunnaste av dom alla och dom ska du verkligen ha till fest! Och ta det lugnt med grabbarna på nyår nu ;)'' Något sånt. Skön var hon iallafall och vi hade en ganska rolig konversation hon och jag xD Haha! 

Lite från rean:
Jacka från NewYorker 199 kr ord. 599

Dom berömda tightsen! Det värsta är väl att dom går sönder efter några timmar...
Armband från Gina. 75 kr på rean
Glitter, 30 kr på rean

Och till sist min fina julklapp jag fick från Eve! :D 

Inga kommentarer: