tisdag 25 december 2012

Viktoria secret modellernas extrema diet

Sitter och kollar på Victoria´s secret fashion show med Sabine på 3an. Och då tänker man ju ''hur sjutton kan dom få sånna där kroppar!?'' nu vet jag hur.
Fyra veckor innan visningen tränar alla modeller fyra timmar VARJE dag och två veckor innan måste de sluta äta fast föda. De får de endast leva på proteindrinkar och vatten! Inte nog med detta: tolv timmar innan visningen får de inte ens dricka vatten. Det är nämligen så att kroppen tajtas till när den torkas ut enligt tränaren. Adriana Lima tycker själv detta är kanonbra och säger till brittiska Telegraph att man kan gå ner fyra kilo bara genom att låta bli att dricka vatten.
(källa: Kissie)

Nej, jag tycker det här bara är sjukt. Verkligen inget jag skulle göra! Det är inte jag som ska passa kroppen, det är kroppen som ska passa mig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Thank you, I have recently been searching for info about this topic for a
long time and yours is the greatest I have discovered till now.
But, what in regards to the conclusion? Are you
positive about the supply?

Feel free to visit my web blog :: top 10 products