måndag 7 januari 2013

Idag ska vi rida på frukter!!

Vid 14 idag så ska jag och Maja åka hem till Jessika för att umgås och testa på att få rida lite. Får väl se senare hur de går. Tror aldrig att jag och hästar har gått ihop riktigt... Men förmodligen så kommer jag hem utan skador eftersom att Jessika sa att hon hade fått hem en snäll och liten häst (frukt) ;) Ser fram emot de faktiskt! :D

Sen imorgon börjar skolan för min del. Blä.

Slänger in en bild på mig själv som osminkad och i uppsatt hår för jag jag nästan aldrig gör de? Skärpning på mig. Men de är för att jag använder smink för ofta. Jag är rädd för vad andra folk som alltid har sett mig med smink på ska tycka. Men här har ni de! (däremot så finns de mkt värre bilder)
MEN TAGGA PONNYRIDNING NURÅÅ!!! :D

2 kommentarer:

Jessika sa...

Du får väl lägga upp filmerna som bevis på att du gjort det ;) haha <3

Rebecka Eklund sa...

Ska göra de sen :D<3