torsdag 31 januari 2013

Läderloppet 2013

Känner mig fett flumm idag... Aja hursomhelst! Gissa vem som ska springa läderloppet i Juni?! :D Jag och farsan! Vi hade tänkt vinna hela skiten, Fast de är kanske lättare sagt än gjort... ;) Nej men bara jag tar mig igenom de där loppet så är jag stolt över mig själv.
Jag ska ligga under hårdträning under våren och verkligen ta vara på träningen nu när min kropp fungerar för de mesta normalt igen! Förhoppningsvis så behöver jag inte oroa mig över att gå ner 7 kilo som jag gjorde förut hur mycket jag än åt osv pga sköldkörteln, nu kan jag faktiskt njuta av träningen och komma i bästa form någonsin!

Success trains, failure complains. JAG SKA KLARA DE HÄR :D



2 kommentarer:

Lena sa...

Gissa om vi ska stå och skrika vid vägkanten och Heja fram Er till vinnare!!!! Heja R & B!!!! =)

Rebecka Eklund sa...

Ja de tycker jag verkligen att ni ska göra! :D