söndag 27 januari 2013

Och så var det Söndag igen, trist och grå...
Igårkväll var jag iväg till lapphällarna i Våla med några ungdomar. Vi var runt 20 pers på ungdomssamlingen kanske? Kul var de! :) Åkte bl.a på traktordäck i backen, då slänger sig alla över varann på däcket och bara köttar ner i stort sett ;) kvällen avslutades med film och fika! Självklart hände en massa andra saker också men det är svårt att gå in i detalj :P

Ska fixa några saker här hemma nu och bara ta de lugnt ikväll. Imorgon är det en ny vecka och tyvärr kommer den att vara lite tuff och stressig, men de ska jag fixa :)
Till sist så vill jag säga att jag är inte alls på ''blogghumör'' just nu. Både designen och headerbilden är jag missnöjd med och sen vill jag göra bättre och vettigare inlägg. Kanske dyker upp ett ikväll, om jag hinner och orkar :)

Inga kommentarer: