torsdag 16 maj 2013

Mannen började leva på sin begravning?


Mannens anhöriga deltog i begravningen och när de gick förbi kistan fick dem en chock – mannen började röra på sig inne i kistan.
ZIMBABWEBrighton Dama Zanthe, 34, säger att han inte har något minne av vad som hände innan hans "begravning".
Det sista Zanthe kommer ihåg är att han låg på sjukhuset med livsuppehållande vård, skriver The Mirror.
– Det enda jag kan bekräfta är människor samlades i mitt hus för att sörja mig men jag fick en ny chans och lever nu. Jag mår bra, säger Zanthe till tidningen.
Såg att han rörde på sig
De som var närvarande vid begravningen blev chockade och livrädda när deras vän började leva igen – mitt under ceremonin.
Det var Zanthes gamla chef som märkte av rörelser i kistan.
– Jag märkte att Zanthes ben rörde dig medan jag stod i kön för att titta till honom en sista gång. Först trodde jag inte mina ögon, säger före detta chefenLot Gaka, skriver The Mirror.

Inga kommentarer: