lördag 18 maj 2013

Lördag

Tjänna! Jag blir bara så glaaaad över det här vädret, juni är endast 2 veckor bort:D
En lördagskväll som denna är jag hemma. Jag är liksom fast här för jag har ingen skjuts någonstans, men det är nog lika bra för jag ska upp tidigt på konfa imorgon. 

Idag har jag varit ute hela tiden kan man säga. Har solat och pluggat på gräsmattan, sprungit en vända på 5,5 km i hettan, handlat, fixat mat åt mig och mamma som är själva här hemma, bakat paj tills eurovision ikväll + lite andra saker. Okej nuuu måste jag försöka få ut en humla ur mitt rum som nyss kom in. Gaahhh! Paniiik! 
bild från igårkväll
frukost-smoothie som innehåller rått ägg, yoghurt, banan, havregryn, blåbär, jordgubbar, liite honung, och kokos. En riktig energibomb! 
Middag med mamma
För er foodlovers så innehåller salladen: isbergssallad, babyspenat, fetaost, avokado, quinoa, paprika, tomat, ägg, honungsmelon och sen nån hemmagjord sås jag slängde ihop med filmjölk och chilisås. 
Självklart fick Jane provsmaka! Hon käkar allt från potatisskal till salladsblad, helt normalt för en katt... ;)
från löprundan

1 kommentar:

SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG! sa...

Haha, gulligt att katten äter sallad! :) Min hund äter också exakt allt förutom leverpastej - som brukar vara drömmaten för hundar. :P