fredag 17 maj 2013

Rebecka

Det där med namnsdag är ju lite överskattat, men måste ändå skriva det här bara för att jag har de idag ;) Fatta ingenting när jag kom upp helt nyvaken imorse och mamma kommer fram till mig och säger ''grattiis becka!'' Trodde hon tagit fel datum på när jag fyllde år först höhö...

Ikväll ska jag ut till Östa med tonår och köra lite utomhusaktiviteter. Blir generalen eller röda vita rosen. Sen blir det grillning på de. Ska bli kul! :)
Men innan dess så ska jag iväg på lovsångsövning om tre kvart. Ska sjunga på konfirmation på Söndag. Jag som inte ens har lagat mat och gjort iordning mig för kvällen än! Så typisk mig att alltid vara ute i sista sekund...

Hade tråkigt så tänkte att jag kunde passa på att visa mina vackra klistermärken på datorn ;) Kom på att det var ett perfekt ställe att sätta dom på. Det värsta var att jag började med de för inte alls längesen så snart kommer hela datorn vara fylld med klistermärken.. (bara så att ni vet liksom...) 

Inga kommentarer: