fredag 7 juni 2013

fredag

Äntligen lite ledighet! Sitter just nu ute på altan med den här salladen. Enda nackdelen just nu är väl att det sitter ett getingbo 3 m ifrån mig, så ungefär 1 gång i minuten så flyger jag upp från stolen och springer runt ett varv på gräsmattan... Min taktik är så bra för jag har fortfarande inte blivit stucken ;)

Det har verkligen varit jättesegt att behöva ta igen praktik dom senaste dagarna när det har varit så fint väder ute.. Men ikväll så ska jag övningsköra ut till östa med mamma och kvällsbada har vi bestämt! Jag och morsan har alltid så kul tillsammanans ;) Har ju inte tagit mitt första dopp för iår än... ILLA!!!
Och imorgonkväll blir det hoffmaestro på skogsvallen så lite kul händer de! Ska hjälpa till med pannkakskyrkan där. Så ett gott tips till er folk som ska dit och festa: välj pannkakor före spriten ;)

Inga kommentarer: