måndag 3 juni 2013

wohoo

Spelat i en grym fotbollsturnering i skolan idag! :D Förutom den otroliga hettan så var det superkul! Vilket adrenalin!! Varje klass hade tagit ut ett lag och i vårat lag var det bara jag + 6 andra killar som var med. Så det var lite tufft att spela utan avbrytare då vi körde på 7-mannaplan. Jag spelade vänster mittfält precis som i den gamla goda tiden och det gick väl bra tkr jag! :) Fick inte till några riktigt bra skott men lyckades sätta bollen i mål iaf!

Hur gick de då? Jo vi kom på andra plats! Vi hade vunnit alla våra matcher och sen så mötte vi lärarna i finalen. Men då hade många lärare hoppat av tydligen och ersatt duktiga elever istället. Så i förlängningstiden så vann dom med 3-2. Så typiskt... Men alla kämpade på bra och jag tror att alla hade de minst lika kul som jag hade de! :)

Ett litet trick jag lyckades köra på idag bara! Haha eller naah.. ;D

Inga kommentarer: