söndag 2 juni 2013

Söndag

Det har varit full rulle hela helgen kan jag säga er så därför har jag inte pallat blogga något. Och jag vet inte vart jag ska börja heller? Har varit allt ifrån brännboll med en massa ungdomar, kikat på läderloppet, suttit på bakluckan på en bil som körde (överreagera inte nu morsan) ;) , flumm med sabine, och idag shopping och en skapligt lång springrunda på kvällen. Haha jag orkar inte anstränga mig att komma på allt som har hänt.. ;) Kul har jag haft de iaf! :)

Nu är det bara att lägga sig och tagga inför fotbollsturnering i skolan imorgon!! :D Varje klass har tagit ut ett lag + att lärarna har ett. Är SÅÅ peppad! Var så längesen sist. Tror kunskaperna sitter kvar i ryggmärgen sen min 8-års långa fotbollsperiod förut, hoppas jag och känns de som iaf.. ;) Och att spela med publik är ju de bästa som finns.

Har en ganska stor nyhet jag ska berätta om också men det kommer senare! :)
Lite nytt från idag (förutom toppen längst till höger och armbandet)
Sen har jag fixat presenter till mamma, men de kan jag inte visa här eftersom hon läser bloggen tihi..

Inga kommentarer: