söndag 11 augusti 2013

Döpt mig!!

Förut för längesen så tog jag ett beslut att jag ville döpa mig igen. Eftersom förra gången jag gjorde de när jag var 13-14 (?) så visste jag inte ens vad de innebar. Jag var tvungen att döpa mig eftersom jag skulle konfirmeras. Och att döpa sig vet jag är en stor grej om man är troende. Så idag valde jag att ta steget igen fast på egen hand! Och det är verkligen helt underbart!! Obeskrivligt! Alltså känslorna när en massa folk i församlingen kommer och samlas runt om en och bara ber är så otroligt starka. Och jag var inte ensam utan en som heter Albin döpte sig också. Men honom känner ju många som läser min blogg ;) 

För 45 min så ringde Charles också. Ringde och fråga vad jag gjorde och så. Sen helt plötsligt så sa han ''nej men vi kommer och hämtar dig snart så gör dig iordning för vi ska på bio i Gävle ikväll!''
Hahaha alltid lika spontan! Han gör mig så glaaaaaad!! :)

Allt jag har på mig på bilden (förutom linnet) + lacoste väskan som jag inte ens märkte kom med i bilden först är sånt som jag fått av Charles.. Haha! Jag blir fööör bortskämd! Sen fick jag ett fint armband av hans syster och deras kompis idag. Allt i äkta silver dessutom. Jag vet inte vad jag ska säga! 

Inga kommentarer: