tisdag 13 augusti 2013

Intensivkurs på körskolan

Hallå gott folk!
Jag har börjat mina dagar på trafikskolan nu. Började igår. Och det har gått strålande än så länge! Redan klarat av A kursen i teorin. Lärarn trodde aldrig jag skulle fixa de så snabbt ;) Sen igår när vi gick till bilen första gången så frågade han: ''vill du att jag ska köra ut från parkeringen och köra bort en bit så kan vi byta sen?'' Men jag bara sa: ''Nä de är lugnt, jag kör ja!' 
Läraren jag fick är lite speciell och kaxig, skrattar inget och är lite småtjurig. Men jag tar aldrig åt mig nått personligt utan jag gör mitt och han gör sitt punkt slut! :)

Snart ska jag och mamma åka iväg till Road 56 i Hedesunda och hälsa på Charles och hans familj. Vi ska övernatta där. Så jag ska väl göra mig iordning och packa lite! Jag och charles ska gymma dessutom. Blir första gången för mig på hela sommaren känns de som. Vill verkligen komma igång med träningen nu utan att få ont! :(
Valde den här bilden bara för att skolan börjar snart. Bilden är lånad från klassens fb-grupp

1 kommentar:

Anonym sa...

make easy money online click this