lördag 31 augusti 2013

Häjsan! 
Jag kan knappt fatta att jag blir 18 om 1 vecka. Från början så hade jag hyrt lokal och skulle ha en stor fest, men ångrade mig sen bara för att jag inte orkar städa undan hela natten och planera en massa osv. Blir något mindre istället... 
Just nu så sitter jag och väntar på att pojkvännen ska komma hit och tillbringa resten av helgen med mig! :) Får se vad vi hittar på. Ska nog till gymmet och sen ta de lugnt med hemmakväll förmodligen..

Hittade nyss på några snygga *host* solglasögon och en ful röd mössa från spexet när jag städade mitt rum idag. Åh vad det påminner mig och vårat i spex i 9an!! Så grymt kul vi hade de! :) 
Ska seriöst gå ut så här på stan nån dag... hahah!


1 kommentar:

ellenlundis sa...

Vilken cooling ;) Det var länge sen jag var 18 år. Kände mej inte vuxen där inte.. Kände mej som en 17 åring eller så :D Haha! Nu är man 22 år och har barnasinnet kvar ;D