torsdag 29 augusti 2013

Torsdag

Angående inlägget innan: Det var någon matleverans reklam grej. Men jag testade ringa ändå och det gick ungefär såhär:
Telefonförsäljare - Hej och välkommen till Middax vad kan jag hjälpa till med?
Jag - Ja hej... Jag har hittat eran broccoli!
Telefonförsäljare - Jaha? *låter blyg* Så bra då... hahahahaha!
Jag - Aa.. Jag hittade den på marken och har den i min ficka nu!
Telefonförsäljare - *hör hur dom skrattar i bakgrunden*
Och efter ett tag la jag på för jag nästan låg på golvet och både skratta och fick hjärnsläpp... :P Kul grej iaf!

Idag så har vi inte gjort så mycket speciellt i skolan. En kul grej var att vi på en lektion skulle springa iväg till vilka affärer vi ville och leta efter olika märkta produkter (KRAV tex) och dom som skriver upp flest varor vinner.
Sen an annan kul grej var när jag och Evelina gick på stan och så plötsligt snubblar jag till ganska rejält på nån kant (min gamla vanliga tur), men jag ramlade aldrig. Det roliga vara att i just det ögonblicket så var det flera bussar som stod vid rödljuset och en tant började skratta åt mig i bussen och flera stycken kollade och flina åt mig. Höhö... Nästa gång det händer så ska jag inte glömma bort att buga och vinka åt dom ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaahah! Vilka idéer du har Becka! Skön humor har du :D