torsdag 31 oktober 2013

I Årsunda

Läkarbesöket gick jättebra igår. Verkligen coolt att se hur värdena bara blir bättre med tiden. Och det här var sista besöket med min läkare så jag gav henne en jätteliten present. Och hon blev SÅ rörd! Hon kramade om mig och mamma snabbt och sen var hon tvungen att nästan springa ut därifrån haha.. hon blev så rörd! :') Tror inte läkarna är vana med att man visar omtanke eller nått. Men den här läkaren har förstått mig mer och mer och tillslut så skrev hon ju till och med ut licensen åt mig. Och det finns INGEN läkare på barnavdelningen som någonsin har gjort det. Hon är den första, till MIG.

Är hos pappa just nu och stannar här tills på lördag. Har det jättemysigt här uppe! Alltid så kul att få träffa sin andra halva av familjen (eller vad man ska säga) :P

Inga kommentarer: