onsdag 30 oktober 2013

Läkarbesök


 GODMORGON! Egentligen så går jag inte upp så här tidigt när man är ledig... Och har ju inte blivit frisk heller direkt. Men jag ska iväg till sjukhuset till nio så det är därför. Måste erkänna att jag är lite nervös inför besöket idag. Dels för att jag har haft lite problem med kroppstemperatur och så har jag gått på högvarv ibland (blir jättevarm och får hög puls, nästan som en ångestattack). Men det är inget jag har skrivit om på bloggen den senaste tiden. Har velat haft mina ''problem'' för mig själv. Men jag mår fortfarande mestadels bra. Jag tror och hoppas det bara är en för hög dos av hormonerna. Det är fruktansvärt svårt att veta hur mycket kroppen behöver av allt och alla kosttillskott. Det är som ett pussel som man ständigt måste försöka lägga. Men det ska bli sååå spännande se att se provsvaren idag!!!

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Hur gick det hos läkaren? Hoppas att du får tips och så. :) <3 kram på dej!

http://finlandsgullet.wordpress.com/