tisdag 29 oktober 2013

Så typiskt.

Varför blir jag ALLTID sjuk när det är lov?! Helt seriöst, varje lov så blir jag sjuk mitt i ledigheten. Är dunderförskyld och har feber. Varför!?? :( Har tagit både allergitabletter, nässpray 1 gång i halvtimmen men ingenting hjälper just nu. Det började på eftermiddagen och trodde inte alls jag var sjuk först. Men nu har det bara blivit värre...
Precis nyss så kom mamma in vid soffan som jag ligger också och sa: ''oj, är du inte pigg?'' när hon såg mig. Jag svarar: ''Nej jag har såklart blivit sjuk som jag alltid blir på loven.''

Min mamma sa även att jag blir sjuk på loven för att det är då som jag verkligen kan slappna av och då blir man sjuk. Någon som vet om det stämmer?? Låter bara konstigt, men det kanske är sant?

Skrev nyss 200 ord helt fel i en skoluppgift också som jag helt missuppfattat. Alltså åååh!! Just nu känner jag bara så här:

Inga kommentarer: