tisdag 14 januari 2014

Pakeeet

Igårkväll så träffades jag och Charles för första gången på 1 månad!! Han har varit i Colombia för er som inte vet de. Så det kändes jättehärligt att få träffas igen, saknaden har verkligen varit stor om man säger så ;P Sen fick jag en massa fina julklappar av honom och sen fick han bio + popcornmeny av mig. Jag hade olika kuvert och hade gjort en löjlig skattjakt men han verkade tycka det var ganska gulligt iallafall ;) 

Idag kom mina saker från gymgrossisten hem som jag beställt förut! Suuupernöjd! :D Men jag funderar på att köpa hem en till sak...

 Från början valde jag bara tightsen som kosta 499 kr på rean. Så då blev jag tvungen att betala frakt och sånt skit. Så då la jag till 2 proteinbars så att kostnaden blev över 500, och då helt plötsligt så fick jag ju fri frakt + tidning + proteinshake. Smartast att göra så!! Och celsiusburken köpte jag på gymmet idag, har även mejlat celsius företag idag om dom kan sponsra mig. Då menar jag bara inte för att jag köper det lite då och då, det finns andra krav också. ;)

GAMMLA TRÄNINGSTIGHTSEN... som ser gräsliga ut på bilden (dock lite bättre på haha)

NYA TRÄNINGSTIGHTSEN! Betterbodies är det bästa!


Inga kommentarer: