onsdag 11 juni 2014

Inget sommarjobb på akademiska längre

Jag blev så arg och besviken!!! Nån chef på akademiska mejlade mig och sa att dom tydligen placerat mig på fel avdelning och fel period på akademiska sjukhuset. EN. VECKA. INNAN. Så när jag fick min nya period och andra avdelning så mejlade jag tillbaka och var jättebesviken och irriterad. Seriöst... Sånna där slarvfel får ju bara inte hända!! Så jag sa ifrån och skrev dessutom att dom inte verkade ta det här så seriöst. Chefen har inte ens svarat på de mejlet...
Jag kan inte jobba den senaste perioden och dessutom är det kass lön. Jag tackade ja från början för att få jobba på canceravdelningen och tänkte inte så mycket på pengarna, jag tyckte det var värt att jobba med cancersjuka barn iallafall för att det kanske är nått jag kan tänka mig i framtiden. Men nu är jag bara så arg på dom och känner det inte är värt att åka med buss in 1,5 timme före det jobbet, gå korta dagar på en avdelning jag inte alls vill vara på, och jag har andra saker inplanerat i augusti. Får väl bara hoppas på att tallgården kommer behöva folk emellanåt så jag kan hoppa in där... Sen ska jag svartjobba åt en tant med gräsklippning. Bättre de än inget :P

Inga kommentarer: