tisdag 10 juni 2014

SOMMARLOOOVV

Kan ni förstå min lycka just nu!!? Äntligen ledigt från skolan i över 2 månader! Plus att vi på cultus börjar 4 dagar senare än alla andra skolor sen bara för att vi ska byta lokaler ;) Japp, våran skola ska flytta till nått nytt ställe, minns inte vad gatan hette. Men det är nära katedral och vid någon stor park på plan 2 i nån byggnad. ''Jättemysig skola'' enligt rektorn ;P Jag är bara glad över att vi slipper frysa ihjäl på vintern nu, för i dom nya lokalerna kommer ventilationen funka såklart. Och vi kommer förmodligen få egna datorer dessutom!

Jag är så glad över att ha det värsta året över. Alltså av alla år jag har gått i skolan så har det här året varit det värsta av alla i hela mitt liv! Kan verkligen förstå varför så många 2or hoppar av på min skola. Jag gjorde så gott jag kunde och jag har slitit mig genom allt plugg. Tyvärr så vet jag att jag kommer få F i ett ämne, och jag hoppade som sagt av matten förut eftersom att det blev fööör mycket. Men det är sånt som jag kommer ta igen sen. Jag försöker mest fokusera på dom ämnena som jag har klarat ut och se positivt på det.

I 3an ska jag kanske få gå en musikkurs som individuellt val på IT gymnasiet! Rektorn har redan frågat skolan och nu är det bara hoppas på att det kommer funka! Annars blir det idrott & hälsa 2. Vet att det är roligt det med :)

Inga kommentarer: