söndag 28 september 2014

Min helg i bilder

Har varit för upptagen i helgen för att hunnit blogga men här kommer i alla fall några bilder från helgen! (Eller snarare snapbilder) Tyckte inte om snapchat så mycket förut och har inte använt det så mycket men nu har jag blivit en riktig nörd.. nästan. Så lägg gärna till mig! Heter som jag gör på alla andra sociala medier: rehbecka

Middag i fredags:

Har börjat dricka ''Super Booster V1 Greens'' från superfruit som är en pulvermix av olika alger, gräs, frukter, grönsaker, örter och enzymer. Smakar som den ser ut (alltså inte så god). Men det är bara att svepa i sig!


Min favoritbrunch! Havregrynsgröt + havremjölk toppat med massa kanel, gojibär och valnötter. SÅÅ gott!
 
Fick en Nobe aloe vera dryck av mammi
Jag på gymmet idag (ser så liten ut haha!) Har tyvärr inte kunnat tränat så som jag brukar sen 2 månader tillbaka pga obalanser i kroppen. Blir skakig, andfådd och får hjärtklappning... Men när jag testade hur många dips jag kunde göra så klarade jag fortfarande 9 st som är mitt rekord. Bänkpressen orkar jag också lika mycket i. Still got it ;) Fick till och med beröm av två personer. Sånt blir man så glad av!

Inga kommentarer: