onsdag 1 oktober 2014

Träningen

Om ni bara visste hur mycket jag har saknat/saknar träningen. Jag vill köra dom där jobbiga crossfitpassen tillsammans med dom andra på gymmet, jag vill känna blodsmak i munnen, köra benböj ända tills benen skakar och springa milrundorna igen. Men jag är ändå glad för att jag har kommit igång lite grann nu! Jag vet inte till 100% vad alla dessa konstiga symtomen beror på som gör att jag inte kunnat träna. Men jag har blivit utsatt för mycket stress under augusti-september, jag lämnade även ett förhållande som inte kändes rätt för mig som också gav stress, det här kan ha gjort att binjurarna till slut har kraschat. Har dom kraschat så svarar inte kroppen som den ska på mina mediciner för sköldkörteln. Och jag HAR sämre värden på hormonerna som är det främsta symtomet på utmattade binjurar. Det här har även lett till infektioner i kroppen. Samtidigt så vet jag inte säkert vad det är för vissa symtom är så sjukt märkliga och går inte att förklara. Men den här veckan har jag faktiskt mått bättre än så länge! #beckapower
Jag har lagt om i min kost lite genom att utesluta socker (nästan helt och hållet), äter gluten så sällan det bara går, bytt ut matolja till kokosolja, tar äckliga men nyttiga drycker som innehåller allt möjligt bra (som ni kan se längre ner i bloggen) och så vidare. Allt för att må så bra som möjligt. Kosten gör så otroligt mycket.

Inga kommentarer: