torsdag 2 oktober 2014

#typicalbecka

Alltså ibland fattar jag inte hur jag lyckas... På lunchrasten idag så skulle jag köpa en vanlig kaffe med mjölk. Men eftersom att jag inte fattar hur automaten fungerade så tryckte jag först på vanligt svart kaffe. Sen tryckte jag på en annan knapp där jag trodde jag skulle få mjölk i men nej, då kom det nån chokladdryck och hela muggen svämmade över rejääält. Så jag fick börja om. Sen blev det fel på automaten så fick en i personalen komma och fixa det. SEN tog jag en vanlig kaffe latte för jag visste att det innehöll mjölk iallafall eller snarare grädde med kaffe. Den var ingen höjdare alls. Smakade bara grädde. Sen när jag kom ner till botten av muggen så fick jag i mig en massa skumm i hela munnen och det spottade jag ut direkt mitt på gatan för det smakade USCH! Hatar allt som är skummigt! Chokladpudding, marsmallows, och fluffiga saker är BLÄ. Japp så gick det med mitt kaffe idag.

Förutom kaffedramat så har vi provat och beställt studentmössor idag, jag var iväg på ett snabbt läkarbesök men det hade inget med sköldkörteln att göra. Nu ska jag åka iväg och gymma lite + hämta ut ett paket :)

Inga kommentarer: