tisdag 28 oktober 2014

28/10

 Bild på min frukost från imorse. Havregrynsgröt med mängder av kanel, gojibär, valnötter och havremjölk + nötbröd med ost. Och en stor kopp kaffe såklart. Bästaaaa frukosten!
 
Jag ska alldeles strax för första gången försöka tona håret på mig själv, får väl se hur det går... Blir väl katastrof. Senare idag så ska jag hämta ut mediciner på apoteket och sen träffa Johanna och Maja innan vi åker iväg på innebandyträningen. På tal om träning så har jag världens träningsvärk i rumpa och ben idag. Kunde knappt sätta mig ner på toasitsen imorse liksom. Det här med toaletter och träningsvärk på baksidan av låren och rumpa går aldrig ihop riktigt haha!
Tror det blir en lugn kväll idag igen om man bortser från träningen. Sen blir det nämligen full rulle varje kväll ända från onsdag till lördag!


Inga kommentarer: