lördag 1 november 2014

Halloween

Riktigt dålig uppdatering här jag vet... Men jag har prioriterat annat framför bloggen dom senaste dagarna och haft det ganska fullt upp. Men hoppas ni alla har haft en bra helg än så länge!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har ju gjort en hel del så det är svårt att veta hur och var man ska börja så vi skiter i det ;) ''Dieten'' har skitit sig också. Ordet ''diet'' låter så löjligt. I alla fall så har jag fuskat lite under lovet men vad gör de egentligen? Vi grillade bananer fyllda med choklad igår och sen när jag kom hem på natten så satt jag i min säng och åt Ben & Jerrys hahah! Sen har jag fått i mig en del gluten, och jag märker att min mage reagerar direkt på det när man nästan aldrig äter det annars. Får värsta köttbullemagen och en obehaglig smärta som kommer ibland.

Ikväll ska jag träffa några kompisar och vi tar nog en spontan tur in till stan!


Inga kommentarer: