tisdag 13 januari 2015

Tisdag

Ja det går ju väldigt bra för mig att blogga nu som ni märker (not). Men det händer för mycket för att jag ska hitta tid för det... Skolan har dragit igång igen vilket känns helt okej. Jag la mig liksom 4 på morgonen hela jullovet känns det som och man mår inte så bra av såna rutiner under en längre tid, iallafall inte jag. En helg funkar men inte 2-3 veckor ;)
Min studentklänning och andra kläder som jag beställt kom hem hit igår förresten. Så jag tog in allt på mitt rum och senare när mamma kom hem så bytte jag om till min studentklänning, tog på mig högklackat och lånade min brors studentmössa. Sen gick jag ut till köket där mamma var och hon blev helt paff för hon var ju inte beredd på det där haha! Alltså åååh vad jag är taggad på studenten nu! 

Pappa bjöd på godaste lunchen på länge idag. 5 av 5 toast helt klart

Inga kommentarer: