fredag 16 januari 2015

Freeeedag

Blev en lugn fredagskväll för mig idag. Ska vara borta hela kvällen imorgon ändå satt.. Så nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet med mor min och i pauserna så kollar vi på flummiga klipp på facebook som vi garvar åt ;) Älskar att jag kan ha så roligt tillsammans med min mamma alltså haha!
Jag åkte in till skolan idag bara för att lämna in ett viktigt papper till en lärare, annars har vi varit lediga. Men när jag väl lämnar pappret så säger läraren att jag lika gärna kunde ha lämnat in det på Måndag bara för att så få personer har lämnat in det även fast det var sista chansen idag (trodde jag). Aja sånt är livet. Spenderade tid på stan efteråt istället och shoppade lite så det gjorde väl inte så mycket ändå... Men VARFÖR öppnar alltid folk mitt draperi till provrummet när jag testar kläder!? Det händer mig seriöst varje gång jag är ute och shoppar! Är draperiet till provhytten igendragen så måste väl folk fatta att det är upptaget, eller!? Blir så irriterad. Blä.
Still happy tho.


Inga kommentarer: