torsdag 15 januari 2015

Ett till par Freddy wr.up

Nyss kommit hem från innebandyträning. Så fort jag kom innanför dörren så öppnade jag upp mitt paket jag hämtat på posten innan träningen. Jag slog nämligen till och beställde ett till par byxor från freddy hehe..
Jag överdriver inte när jag säger att det här är dom bästa/skönaste/snyggaste byxorna jag någonsin har ägt! Ja dom är dyra och lite känsligare i materialet än vanliga jeans, men eftersom att jag har använt mina svarta Freddy-byxor så otroligt mycket ända sen jag fick dom så bestämde jag mig för att köpa ett till par fast ljusblåa. Jag tycker inte ens om vanliga jeans nu längre på grund av att dom här är så bekväma i materialet. Dessa kostade över tusenlappen så jag hade aldrig köpt dom om det inte vore för mina extrajobb. Får se när jag beställer nästa par, blir väl mörkblåa då ;) löl.

Inga kommentarer: