torsdag 13 oktober 2011

Här ligger jag i sängen och har de mys! :) Kollar på Sweet Home Alabama. Tycker det är en härlig film! Lite seg bara.
Idag har det varit lugnt på praoen. Blir inte så mycket arbete imorgon. Sen på kvällen åker jag upp till pappa :)

Sen har jag varit på musikskolan idag med sången och piano, gick fint de med somvanligt!
Nu har jag tränat 4 dagar irad också så jag tar det lugnt imorgon. Ikväll sprang jag, igår gympa, tisdag och måndag gymmade jag. ojojoj...

Nu är det läskigt hur vintern närmar sig! Det är ju minusgrader på nätterna!
Ska köpa en ny vinterjacka i helgen.

Nej nu måste jag sova. Godnatt på er! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

biffeN!

- sa...

Ja muskler har du ju iaf!

Rebecka Eklund sa...

Ja de är ju tur de att jag har muskler, annars skulle de nog vara svårt! ;)