tisdag 11 oktober 2011

Nu börjar gymandet på ALLVAR!

Efter att ha följt med Stefan och Åsa på gymmet under ett halvår då och då (när det varit som minst folk) så har jag nu bestämt mig för att köpa en egen gymbricka och börja gymma mycket mer!

Det här var det billigaste erbjudandet jag nånsin varit med om. Att gymma i stan kostar runt 1500-2000/år för ungdom.

Jag fick 1 år + 18 dagar + personlig tränare 1 timme (värt 500:-)  för endast 400 kr! 400!
Fattar ni hur billigt det är !? Nu är jag glaaaa' :'D


Haha måste bara berätta en sak till! 
När jag skulle baka ut bullarna jag gjort så gick det liiiite fel....
Skulle värma på smöret så att det blev mjukt i micron och glömde totalt bort att pappret var FOLIE!
Det blev  fyrverkerier i micron! Det small, blinka och sen börja de brinna! Ojdå... Hoppsan typ... tänkte jag.
men det gick bra ! Blev bara en liten chock där ett tag!

Så typiskt att sånna saker alltid ska hända mig...

8 kommentarer:

Kim sa...

Åhh fett nice! :D Vart? =)

Rebecka Eklund sa...

Östervåla ÖKK :D

Ellen Lundberg sa...

Hihi! Ojsan. ^^
Som tur va att inte mickron brann upp :)

Rebecka Eklund sa...

Ja exakt, annars skulle de nog panga ganska så mycket mer! eller? :)

Jäns sa...

Jag har också fixat egen gymbricka :D

Rebecka Eklund sa...

JÄNS: Men... det har du väl haft länge? xD aja.. då kan ju ju träna tsm nån gång :D

Jäns sa...

Nej nej! Jag gick med min farsa D:
Säg nån dag bara, får se om jag har ork och lust ;) xD

Rebecka Eklund sa...

Ahaaa, som jag gick med mor min då! Okej, vi får höras mer om de sen! :D