tisdag 11 oktober 2011

Nobodys perfect, you still gotta learn how to live your life

Jag bakar bullar just nu, så det får bli ett snabbt inlägg!
Praon dom här dagarna har hitttils gått bra. Har bakat typ 5 kladkakor, designar och dekorerar ljusfat och buketter. Och fyller på lager. Ganska okej faktiskt! Sen får man gratis fika i caféet efter lunchen ;)

Nu vill jag säga STORT GRATTIS till min moster Lena som fyller år idag! :D

KUUL... sitter här och lyssnar på musik och rätt som det är kommer mor min in med damsugarn och städar!
Ja, jag uppskattar att hon gör det åt mig nu men NU? Sladden till datorn for ut, vi skriker för att höra vad varandra säger. Kan hon inte göra det senare? -.-'

Nej nu ska jag baka ut bullarna...


4 kommentarer:

Anonym sa...

mammor...

P.Å sa...

NICE praojobb du har då! Kan ju vara skönt att bara få ta det lugnt och göra saker man tycker er roligt ett tag så man orkar hämta upp sig till skolan sen igen ;)

Lena sa...

Oj, Tack för hälsningen jag fick gnm din blogg. Så himla kul!!!

Ja, du mammor är som dom är och fattar inte när dom ska dammsuga men du får väl säga ifrån ;)

Träna lite lagom nu då...tänk på att du inte ska träna bort din "kvinnlighet" -jag kan säga vad jag menar sen öga-mot-öga, eller du fattar kanske....

Rebecka Eklund sa...

Det var så lite Lena :)

Jag förstår vad du menar med det där.
Men du kan vara lugn, om jag tränar mycket så äter jag som en häst för att orka och inte gå ner i vikt. Tro mig, jag småäter konstant! Jag har faktiskt gått upp lite i vikt och jag hoppas att det är för att jag fått mera muskler ;)