fredag 16 december 2011

Alla manglar på nu!

Ikväll ska jag iväg och träffa ett gäng vänner för mini-julafton! :) Vi har alla med oss ett paket för 20 kr och sen lottar vi ut paketen ;) Är fett nöjd med min present! Men vad det är säger jag inte ;)
Sen kommer vi hänga vid caféet och spela pingis antar jag och myyysa! Vi kommer att befinna oss i korskyrkan. Så ja, om du inte har nått annat för dig ikväll så är du välkommen in på café kraftverk där!

Förövrigt så har den här dagen varit allmänt seg. 
Grymt skönt att skolan är slut snart för terminen och GRYMT med innebandyturnering på Måndag i skolan!! :D Våran klass kommer vinna, lätt! 

Nu ska jag byta om och göra iordning mig för kvällen, räknar med att jag tar nattbussen hem. 

Middag ála Becka! Som jag själv har tillagat :D
Fullkornris med kassler i limesås, yummie!
Lägg till bildtext

Inga kommentarer: