tisdag 13 december 2011

Lucia!

Ojoj nu har jag inte bloggat nått på ett tag! Men här är iaf någonting.
Lucia idag som sagt, ja de gick väl bra! Gick upp kl 06:00 imorse för att vi skulle vara där vid kyrkan tidigt. (Vi fick håltimme sista lektionen.) :)
 Jag tog mig igenom mitt solo, första versen på ''last christmas'' i skolan och sen första versen på white christmas på tallgården sjöng jag, höhö.. men de kunde faktiskt ha gått bättre än vad de gjorde men aja...
Sen lussa vi vid zetterbergs också. Och en man började gråta! (a) Gulligt. Efteråt fick vi go-fika som var en megastor saffransbulle och pepparkakor!

Tyckte alla tjejer på lucian var jätteduktiga idag och så fina så! :)

Själv hade jag lockat mitt hår på mig själv med en locktång för första gången i mitt liv och ja... jag hade inte riktigt fått till de där med hur man gör... men nertill var de helt okej men upptill - usch. Tur att man hade krans på sig!


Mitt hååår!
(Nej jag har inga vita fjortisläppar, det är lampan som bländar).

4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Va mysigt :)
Jag var och kollade på Lucia på skolan i matsalen idag. Det var trevligt!

Bas sa...

gullig ;)

Anonym sa...

Du har ju 2 olika tröjor på bilderna.. O.o

Rebecka Eklund sa...

Bilden under är tagen dagen innan ;)