söndag 11 december 2011

Träning på G!

Åh haft en så underbar helg! :D Blir ju deppig av att bara tänka på skolan imorgon...
Var som sagt på ichtys ungdomskonferens som var toppen! På fredagen var det först möte och sen blev de ''vem kan slå Hanna & David''.
På lördagen var det bilrally och laget jag var med (schne) i vann! Yaay :D Vi var så grymma ;)
Senare blev det middag, möte, pingisspelande, och ett till möte på natten som var riktigt häftigt!
Jag kan inte skriva helgen i så mycket detalj, ni kanske tycker de låter rätt tråkigt eller inte förstår riktigt, men de skulle blivit hur mycket som helst om jag skulle skriva allt. Men kul hade vi!!

Nu åker jag iväg till gymmet ett tag. Ett bra avslut på helgen! :)

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vad gjorde ni på "vem kan slå Hanna & David"? :)
Synd att jag inte fick skjuts, annars skulle jag vara med på kvällsmöten

Rebecka Eklund sa...

Jadu.. de var typ 15-20 olika grenar så orkar inte räkna upp alla.. du får fråga Linnéa :P

Ellen Lundberg sa...

Okej :) Då gör jag det sen