onsdag 14 december 2011

Känns rätt så gött just nu !

Skoldagen har faktiskt varit lite mer än okej. Musiken idag var nog de bästa när vi bara fick ''leka'' haha (: Hade lite minikonserter och tävlingar. + att jag fick reda på att jag får MVG i musik! Helt ärligt talat så hade jag redan förväntat mig de... :P

Idag när jag kom hem så julbakade morsan och jag (med julmusik såklart!). Sen kom lillkusinen över hit för vi skulle vara barnvakt. Ungar är väl allt för gulliga? Jag vet inte hur många roliga citat som Andrea slängde ur sig, hon är ju bara för rolig! ;)

Imorgon blir en chilldag! Först sovmorgon 1 timme och sen har jag bara 3 lektioner :D Torsdagar in my <3.

Nu har jag laddat med mycket mat och ska snart ut och träna! Så här ser träningen ut för ikväll:
Uppvärmning: 2 låtar -dansar runt som en idiot och se jätteful ut :)
Ut och jogga 20-30 min
20 minuters träningsdvd (Paolo Roberto)
Avslutning med hopprep 3 min

Psst... nu finns flera bilder inne på ''musikhörnan''

Simone
Att ha ett mindre syskon blir ibland lite tyngre
men jag har egentligen inget emot att hon är yngre
För på henne kan man alltid skylla
ja, det är den funktionen hon som yngre ska fylla
Men hon är så underbar och betyder allt för mig
hon har vuxit upp och blivit en underbar tjej
Som alltid piggar upp mig när jag är dyster
henne är jag stolt över för hon är min syster

Dikten är ej skriven av mig.

Inga kommentarer: