måndag 20 februari 2012

Mors på er allihopa!

Lyckan som uppstår när man är på bättringsvägen säger jag bara!
Ganska otroligt att jag har gått från över 40 graders feber igår till bara 37,9 grader idag!
Halsen är fortfarande rätt paj men även den känns iallafall lite bättre, så de kanske inte är någon influensa trots allt? :D
Min mataptit har kommit tillbaka också! Haha, sitter till och med och letar efter goda recept med räkor på recept.nu bara för att jag vill försöka fixa en extra god brunch.

Nu kan jag äntligen få göra lite annat än att bara sitta framför datan och tv:n. Ska påbörja att skriva en ny låt jag kommit på, ta en lång dusch (som jag inte gjort på länge) och sen kanske fixa några coola naglar även fast jag är sämst på att fixa naglarna haha! Klarar inte ens av att fila dom för jag ryser så, måste alltid klippa dom :P


Tack alla ni som har bett för mig, <3 (ni vet vilka ni är) utan era böner så tror jag inte att jag hade mått så här bra just nu. Jag tror helt klart att det här är någon form av bönesvar!

Btw, den här låten ska jag lära mig på piano idag bara för att den är så himla fin!

Inga kommentarer: