onsdag 22 februari 2012

Ojojoj vilken dag! Blev runt 1200 kr fattigare... Lägger upp bilder på allt jag köpte imorgon istället. Var bland annat inne på lager 157 där jag köpte mig en Bondelid tröja. De märket brukar ju vara rätt dyrt. Den skulle kostat 1000 kr men jag fick den för bara 300! :D

Imorgon ska jag klippa mig. Än så länge så håller jag fast om ett beslut om hur jag ska klippa mig, säger inte hur det kommer bli. En sak jag kan säga är att jag är trött på min vanliga frisyr just nu och jag är taggad på att fixa om min frisyr till nått helt annat nu som ni får se imorrn!

Här är 2 frågor som dök upp efter ''frågestunden'' igår:


Måste bara fråga, solar du solarium? eller testat? Det var väldans vad brun du kan bli! (första bilden)
Svar: Nej jag har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig göra det heller. Antar att jag bara har bra pigment. Man får ju mera pigment ju mer man solar och jag börjar sola väldigt tidigt på året, runt april och sen slutar jag sola lite i början av hösten (sista september typ och sen räcker det för mig). Däremot så är det mest ansikte och hals jag solar när det är kallare ute. Bikini skulle vara rätt kallt ;)


Hur fixade du på din blogg så det ser ut som ett "R" på blogger/blogspot loggan vid vänsters sida bredvid din bloggadress? Jag såg det nu när jag gick in till din blogg. :)
Svar: Du går in på design sidan och ovanför den blåa randen där det står navbar så står är det en ruta som det står ''favikon'' på. Tryck bara på ''redigera'' där så laddar du upp en bild. (Högst 200 kb)

Dagens middag. Nått bland de godaste jag ätit på länge! 

Inga kommentarer: