lördag 14 april 2012

Grattis Stefan!

Vaknade, tittade ut och gick och la mig igen. Det liksom snöar här!? Blir så trött på vädret!

Men hursomhelst så fyller min plastpappa Stefan hela 46 år idag så vi ska fira födelsedagsbarnet med tårta och fika om ca 3 timmar då vi får besök :)
Sen är vi bortbjudna till korskyrkan för ännu mera tårta eftersom att pastorn också fyller år. Jag får se lite hur jag gör med det där, vill igentligen bara mysa ner mig framför tv:n ikväll med en massa gott och ha lite tid för mig själv...
Kom nyss på att våran granne också fyller år idag. Haha!

Nu ska jag dra mig upp och fixa frukost och sen dekorera tårtan !
Sen annars så vill jag bara säga att kvällen igår var väldigt trevlig den med! Fick vara med om lite roliga händelser ;D
Utsikt från vattentornet i Tärnsjö igårkväll!
Sen måste ju självklart ''födelsedagsbarnet'' Stefan få vara med på en bild! :)

Inga kommentarer: