torsdag 12 april 2012

Plugg, plugg & plugg

Jahapp, där försvann denna helg! Ständigt plugg är ordet. Känns som att skolan tar all fritid ifrån oss! Jag fattar inte hur så många kan tycka att 9an är bäst? 7an var bra, 8an jobbig och 9an värst enligt mig.
Så här kommer mina vardagar se ut dom närmsta dagarna:

Torsdag: Plugga in det sista till biologiprovet som är imorgon, hinna med ett gympass
Fredag: Fixa färdigt matteläxan och starta kemi pluggandet, förhoppningsvis åka iväg på kvällen
Lördag: Kemi, matte, kemi..... gå ut/löpträna om det är fint väder, sen en pluggfri kväll med glass och film!
Söndag: Kemi, ev till stan en sväng, påbörja hemkunskaps pluggandet, och sen gymmet.
Måndag: Kemi kemi kemi och kemi, lite hemkunskap
Tisdag: Matteläxan inlämnad, lära in mig resten av musikprovet som är dagen efter.
Resten av veckan: Lära in mig hemkunskapen, och påbörja ett projektarbete (lägenheten)

Kul information va? - Nej nu åker jag till gymmet, lite fritid känner jag att jag förtjänar.

Inga kommentarer: