torsdag 5 juli 2012

Bålsta

Hej svejs! Jag följde med en del av familjen till Bålsta idag. Dom skulle till Lasse Åbergs museum som var helt värdelöst tråkigt enligt mig. Följde endast med för att vi skulle bada på hemvägen men solen dök ju aldrig upp... Men nu är jag hemma igen!

Har haft en rätt dålig dag idag. Känner mig yr och vill bara sova hela tiden. Tror det är nån biverkning från medicinen. Men annars rullar livet på somvanligt antar jag :D

Ska ner till ica nu. Känner att det här inlägget blev liite tråkigt. Ska försöka hitta på nått roligt ämne att skriva om senare. Måste finna inspirationen bara ;) Hörs!



''Jag är olyckan, oledolyckan!!''
 Älskade programmet när man var liten :)

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Jag var till Lasse Åbergs museum förra året med familjen :)

Lena sa...

Känner du dig yr kan det ju även vara att du varit mycket i solen och fått i dig för lite vätska.... men som du skriver biverkan av medicin -hoppas att det gått över nu.
Mormor har rätt när hon "tjatar" om att man ska dricka....