tisdag 3 juli 2012

Nån skitrubrik

Har varit en lugn förmiddag här hemma. Käkade en massa brownies och mockarutor till frukost bara för att jag är så där drygt sötsugen hela jämra tiden just nu! Nej nu måste jag skärpa till mig! Har ätit bara brownies hela tiden typ. Alla dagar... satteh... GOTT är väl det ända jag kan säga :D

Men nu i eftermiddan så ska jag till gymmet en sväng för att bygga på lite muskler, om jag nu orkar... är så sjukt trött och vill ha min medicin mot sköldkörteln NU! För värdet har blivit ännu lägre, gaahh.....

Men mot kvällen ska jag antagligen mot ulva kvarn för att kolla på bilutställning. Brukar göra det rätt ofta och de är rätt intressant att se alla dessa gamla bilar :) menar inte att det bara är skrothögar, utan det är SNYGGA bilar jag pratar om! Hoppas det finns några i min ålder där bara, brukar bara vara en massa medelålders och pensionärer där. Annars får det bli jag och pensionärerna helt enkelt ;) 

1 kommentar:

Ellen Lundberg sa...

Jordgubben ser bra god ut :3
Fina Becka!