lördag 7 juli 2012

Stan

Det blev inte alls så sent igår som jag trodde och det var rätt skönt de. Men fett kul hade jag! :)
Nästa år ska jag också satsa på att vara med och spela! Iår vet jag att jag inte hade orkat.

Just nu är jag på språng mot stan. Ska möta upp Evelina där för lite shopping, prat och käk. Det var så längesen vi sågs nu så de ska bli jätteroligt :D

Måste dela med mig av en random grej som hände igår bara. Jag var ute och gick en kort promenad i kvarteret och helt plötsligt kommer en stor svart chäfer (stavning) hund mot mig och börjar hoppa upp på mig och var helt galen, haha! Jag tänkte att familjen som ägde hunden borde sett de från deras hus men nej. Och sen sprang den där hunden bort. Så jag gick dit dom bodde och sa till några ungar att dom skulle säga till sin mamma elr pappa att deras hund har sprungit bort. Det tog ett litet tag innan dom förstog nått för dom var bara 3-4 år. Men när jag gick iväg igen så hörde jag hur nån kvinna gallskrek efter hunden så de verkade ha hjälpt ;)
För ett ögonblick tänkte jag att ''jag skulle dö''... haha närå ;) men det var rätt otäckt när en stor hund kom från ingenstans och börjar hoppa upp på mig :o

Aja nu ska jag gå mot bussen. Pussss



Inga kommentarer: