fredag 13 juli 2012

Beachvolley & ledighet!

Äntligen första jobbveckan över. Det är helt sjukt hur fort tiden går när man jobbar. Det är helt annorlunda mot skolan!

Ikväll rullar jag ut till Östa för beachvolley med ett gäng vänner + Bine ofcourse :D Får se om man slänger sig i det iskalla vattnet också för skojs skull ;)
Jag kommer ihåg förra sommarn när vi var på stranden där (samma gäng) och sen smyger en viss person bakom mig medans jag pratar med en annan. Med sig har han en stor hink sjövatten och häller över mig när jag minst ana det, med kläderna på dessutom! Hahahaa! Ni är väl för härliga men gör inte det ikväll tack :D

Vad mer ska man säga? Ska snart grilla och fram tills dess vet jag inte. Bakar nått kanske. Häjdå!

Bine och jag för typ.... 7 år sen kanske? Herregud vad man förändras!

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hoppas att ni får de trevligt! :)
Finisar!

Lena sa...

Ja, snacka om att ni var söta då men otroligt vackra nu...Ingen kommentar om bakgrund-Bassen ;) hahaha