söndag 8 juli 2012

Trololololol

Hallåj! Har nyss kommit hem från ett jobbigt gympass. Världens äckligaste värme och ingen syre... Kan säga att svetten bara droppade ner för pannan hela tiden!

Just nu förbereder jag inför min jobbvecka med matlådor och kläder. Vad sjutton kan man bära på ett ålderdomshem? Kan ju inte komma i korta shorts och linne direkt... Och vart ska jag gå? Haha, nervositeten stiger lite smått ;)

Nu ska jag göra iordning toast och jordgubbar. Börjar tidigt på jobbet imorgon... bajs.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de så kul snygging ;) haha vi ses sen!

Rebecka Eklund sa...

Skriv naaamn :)

Anonym sa...

Nä tyvärr kände inte för det ;) haha du vet ju ändå vem jag är ;D

Rebecka Eklund sa...

Jessika då :D Fast det kan finnas en chans för att det är Bine eller Evelina också... xD

Jessika sa...

Haha :D min mobil ville typ inte så de va därför de vart anonymt ;)

Anonym sa...

haha nejj inte var det jag inte ;) haha!
/evepeve piron paron ;D