lördag 14 juli 2012

En tripp till Västerås

Shopping och mat på jensens resturang! Bilderna får berätta allt ;)

''Jacktröja''? Gina Tricot 180 Kr. Förr 399.
Svårt att visa men tyget är genomskinligt men en hel del detaljer :)
Ny väska till skolstarten (halleluja! :D) Från Deichmann 229 kr. 
T-shirt från Gina. 99 Kr - förr 199.
Nya solbrillor från Cubus för 39 kr. Ord 99 kr.
Har alltid velat haft pilot men jag ser ut som en idiot i det tyvärr.... haha


Sötnosen Sabine slummrar till (a)


MAAAT! Så sjukt gott det var. Tyvärr hann jag äta upp hälften innan jag tog kort.
Kycklingfilé med grillade grönsaker och sen fick man välja en massa saker vid salladsbuffén som var allt ifrån nötter, äpplen, morötter, fetaost, såser, pasta, bröd, ja allt man kan tänka sig! Det bästa av allt var att man fick ta i flera omgångar :)
Efterätt - ta hur mycket glass och tillbehör du orkar !
Portion 1 ;)
Och portion 2, hahah!
Portion 3 - Ett par skålar man chokladsås. Onyttigt och gott! :D

Till sist så köpte jag en påse med lösviktsgodis för 51 kr... Haha! Gillar inte lösgodis såå himla mycket, men fick nått ryck att jag skulle ha de nu bara. Men 51 kr!? Ah....

Inga kommentarer: