tisdag 10 juli 2012

Tjabba typ. Jag kan inte berätta så mycket om mina dagar eftersom att jag har en så kallad tystnadsplikt där jag jobbar... Men usch vad jag hatar att gå upp 6 varje morgon! Känns så konstigt att tiden jag slutar jobba är den tiden då jag i vanliga fall precis har gjort iordning mig för dagen och börjar vakna till.
Men det blir 2 kvällspass nästa vecka iaf och det är ju tur det!
Sådärja, slutpratat om jobb! ;)

Ska titta på ett avsnitt av Top model nu och sen måste jag sova. Japp, det är läggdags 21:00 för min del! Annars hade jag varit ute på östa udden just nu och spelat vattenbrännboll med några pooolare.
Menmen... Måste ha mina speciella timmars sömn för att orka med allt så godnatt då! :)

grym kvalité alltså!...

4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hoppas att du får det trevlig på östa udden med vännerna!:)
Tyvärr kan jag inte komma :(

Lena sa...

Ja, du lilla stumpan, då förstår du hur jag har det som går upp 5.20 fyra dagar i veckan för att åka till jobbet -så fnittra inte nästa gång jag säger att jag måste gå isäng 21.
hahahahaha
Hoppas att du trivs!! Snart får du jobba med Line, hon e så go!!! Hälsa från mig!!

Rebecka Eklund sa...

Ellen : jag skrev att jag Inte skulle ut dit ...
Lena : haha det blir väl så i arbetslivet :-) jag ska hälsa till henne. Jag trivs bra där!

Ellen Lundberg sa...

Rebecka:
Oj förlåt :(
Jag läste fel! Jag mår inte så bra, har feber. Jag trodde att du skulle åka!